اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جشنواره دانشجویی ققنوس جهانی می‌شود

دبیر جشنواره دانشجویی ققنوس گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای این جشنواره پیگیر برقراری ارتباط با دانشگاه‌های جهان اسلام هستیم و انشالله جشنواره ققنوس در سال‌های آینده جهانی می‌شود.

جشنواره دانشجویی ققنوس جهانی می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دومین نشست نمایندگان دبیرخانه‌های جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با حضور حمید بالایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ برگزار شد.

در ابتدای این نشست توکلی دبیر جشنواره ققنوس ضمن تقدیر از  تلاش‌های نمایندگان دبیرخانه جشنواره ققنوس گفت: آثار متنوع و مختلفی با سلیقه های قابل تعامل به دبیرخانه جشنواره رسیده و هر چه به آخرین لحظات جشنواره می رسیم تعداد آثار افزایش پیدا می‌کند.

توکلی ادامه داد: با توجه به اهمیت بسیار بالای جشنواره پیگیر برقراری ارتباط با دانشگاه‌های جهان اسلام هستیم و انشالله جشنواره ققنوس در سال‌های آینده جهانی می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره ققنوس در پایان سخنانش گفت: از مسئولینی که از برگزاری جشنواره استقبال و به قشر دانشجو اهمیت دادند و همچنین از خبرگزاری ها و رسانه هایی که جبهه انقلاب اسلامی را حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم.

حمید بالایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ هم در ادامه این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته و تجلیل از عوامل جشنواره گفت: بسیج دانشجویی ناحیه تهران بزرگ برای برگزاری این جشنواره در تمام زمینه‌ها آمادگی خود را اعلام کرده است.

بالایی در ادامه افزود: ایجاد هسته های هنری از مسائل بسیار مهم و پیشرو است که با توجه به زبان هنر و تمدن نوین اسلامی بی‌شک با این زبان محقق می شود.

مسئول بسیج دانشجویی ناحیه تهران بزرگ ادامه داد: بستر چنین جشنواره ای در حوزه های مختلف باید فراهم شود تا هنرمندان بتوانند تخصص خود را به چرخه اقتصادی برسانند و اتکا در آثار هنرمندان نمود کند.

بالایی در پایان افزود: تمایز پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس حرکت کارهای هنری به سمت کارآفرینی است که قطعاً از آنها حمایت خواهیم کرد و بسترهایی که بتوانیم برای هنرمندان در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند را فراهم می‌کنیم.

گفتنی است تمام دانشگاههای تهران بزرگ یک نماینده به عنوان نماینده دبیرخانه جشنواره ققنوس در دانشگاه خود دارند که هرکدام وظیفه اطلاع رسانی و دریافت آثار در دانشگاه خود را برعهده دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول